22 Ocak 2012 Pazar

Nakış

Bir önceki postumda dikiş makinasından bahsetmiştim.2006 yılında aldığımız makinanın işleyişi aşağıdaki videoda gösterdim bilenler bilir gerçi.(video gayet kısa:) şuan piyasada singerin xl modelleri mevcut bu modeli daha üretilmiyor sanırım.



Suni deriden yaptığım bir kılıfı da aşağıda paylaşıyorum. örümcekli ve guns n roses cameolu oldu.Işık ve fotoğraf kalitesi yine güzel değil. Kılıfın içi mukavva ve elyaf destekli gayet sağlam.



Bundan sonraki postum bu makinayla ilgili zaten videoda modelin biri mevcut. Suni deriye nakışla işlediğim ipad kılıfları hakkında olacak. Makinanın bu işlevinden faydalanarak kişiye özel çalışmalar yapmak istiyorum.

Blog dünyasındaki ilk etkinliğime de bugün itibariyle katılmış bulunmaktayım. Etkinlik ayrıntıları için tıklayınız.

4 yorum:

  1. Makina çok güzel Aylinciğim iyi günlerde kullan ben de neredeyse en eski modelini kullanıyorum singerin yenileyeyim diyorum ama bu yaştan sonra ne yapacağım diyor bir yanım bu işlemeleri görünce yine aklım gitti. programla yap kimbilir neler çıkar ortaya.

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle. neler çıktı ortaya bir bilsen şu an dikiliyor. yaş deme lütfen sendeki enerji kimde var:)

    YanıtlaSil
  3. Bende Pfaff marka bi makine almak istiyorum ama esim bendeki maymun istahini bildigi için almiyor :)))) Yaptikalrin çok hosuma gidiyor canim. Tebrik ederim seni :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir yetenek....makine den çıkan güzel tasarımlarını izlemek için sabırsızım şekerim...sevgiler

    YanıtlaSil