28 Ocak 2012 Cumartesi

DaWanda

El yapımı ürünlerin satışını yapan daWanda'dan, daWanda'da satış yapanlara özel bir haber gördüm. Online kartvizit tasarımı yapılabilen internet sitesi Moo'dan 50 tane kartvizit bedava sadece kargo ücreti ödeniyor. Türkiye'ye kargo 4.50 $'dı.Siparişimi verdim bakalım nasıl olacak kartvizitler?


I'm a new seller at daWanda shop. Great news from daWanda. Please check it out:)

FREE 50 BUSINESS CARDS FROM DAWANDA AND MOO. JUST PAY FOR THE SHIPPING FEE.
I've already ordered my cards:) My shipping cost for Turkey is only $ 4.50

My daWanda shop is http://en.dawanda.com/shop/handstitchedbyaylin.

5 yorum:

  1. ben anca yurt içi sitelere koyabildim ürünlerimi:) yurt dışına cesaret edemedim, nasıl işlediklerini henüz keşfedemedim:)
    bakalım nasıl olacak kartvizitlerin...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Dawanda'da benimde butigim var ama çok birsey yapmadim :)

    YanıtlaSil
  3. okuyan-- ben de çok merak ediyorum. dawanda da ben de daha hiç satış yapamadım yapa yapa keşfediyorum ben de nasıl yapılacağını.

    fransalı gelin- avrupada yaşamak bir şans senin için etsy ve dawandaya koy bence ürünlerini

    YanıtlaSil
  4. I will check it out, following you from Rome,

    YanıtlaSil
  5. Francesca welcome to my blog:) following you too;)

    YanıtlaSil