15 Ekim 2011 Cumartesi

Tırnak Yeme Tedavisi


Takı bloguyla başlayıp, makyaj bloguna doğru hızlı adımlarla ilerliyorum. Fotografa bakıp da french nasıl yaptım, nasıl bir set aldım gibi bir post yazdığımı sanmayın ama. Konu tırnak yeme tedavim. Gördüğünüz tırnaklar da gördüğüm en bakımlı ve uzun tırnaklarımın fotoğrafı. İşyerime yakın (birçok ilçede de tırnak bakımı konusunda şubesi olan) bir manikür salonunda tırnak yeme tedavime başladığım gündü bugün. Diş dolgusunda kullanılan malzemeyle tırnaklarımı kapladılar ve bu sayede tırnaklarımı koparmaya çalışsam da üzerindeki kalın tabaka nedeniyle koparamıyorum. Bu tedavi 2 hafta aralıklarla olacak ve alttan tırnağım uzayana kadar devam edecek. Daha da bakımlı görünmesi için dolgunun üzerine kalıcı french uygulaması da yaptırdım. Ben tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamıyorum şuan memnumun umarım bu alışkanlığımın busayede üstesinden gelirim.

2 yorum:

  1. aa benim oğlumda tırnak yiyor.acaba denesek mi?:) oğluma french yaptıramam tabiki arkadaşlarının dilinden kurtulamaz.eminim bu alışkanlıktan kurtulacaksınız...sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. :) umarım kurtulurum .. sevgiler size de

    YanıtlaSil